MEĐUNARODNA ZRAČNA LUKA ZAGREB – primjer kako ne treba ugovarati koncesije

MEĐUNARODNA ZRAČNA LUKA ZAGREB – primjer kako ne treba ugovarati koncesije

MEĐUNARODNA ZRAČNA LUKA ZAGREB – primjer kako ne treba ugovarati koncesije

Predsjednik Gradske skupštine Grada Zagreba Darinko Kosor održao je konferenciju za medije na temu: „MEĐUNARODNA ZRAČNA LUKA ZAGREB – primjer kako ne treba ugovarati koncesije“.

Tri su osnovne grupe problema na koje je Darinko Kosor želio upozoriti: Najavljeni radovi još nisu bitnije započeli, poskupljenje cijena usluga za putnike, dok hrvatski direktori potražuju velike bonuse i daljnje plaće u tvrtki Zračna luka Zagreb.

„Iako uvijek nastojim razmišljati pozitivno, činjenica je da i nakon 3 mjeseca od posljednjeg obećanja koncesionara i ministra Hajdaša Dončića, neovisno o dobrim vremenskim uvjetima i najavljenim rokovima, ozbiljni radovi na novom terminalu Međunarodne zračne luke Zagreb još uvijek nisu počeli.

Ono što već sada možemo zaključiti iz najava je i promjena samog projekta. Naime, terminal kakav je bio u projektu međunarodnog javnog natječaja, neće biti izgrađen, već će se graditi manji i drugačiji. Uvedeno je i povećanje cijena naknada za putnike do 100%. Što je zabrinjavajuće jer unatoč obavezi da će naknadu plaćati po putniku, koncesionar, sada to želi prebaciti na same putnike, prvenstveno građane Republike Hrvatske.

Zašto se dižu cijene kada novi terminal nije izgrađen, a usluga nije postala kvalitetnija? Objašnjenje je jedino da koncesionar već sad želi zaraditi bez ulaganja na postojećem terminalu, na putnicima.Na sve to direktori Zračne luke Zagreb, traže isplatu povećih bonusa za dosadašnji rad, te žele zadržati radna mjesta u tvrtki Zračna luka Zagreb koja bi sljedećih 30 godina samo vršila nadzor nad provođenjem koncesije.

Sve ovo dovodi do zaključka i da se sustavno radi na slabljenju, a na kraju i uništenju Croatia Airlinesa koji bi se zatim prodao za 1 kunu.

Za sve navedeno, prvenstveno, krivim Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture i ministra Sinišu Hajdaša Dončića zbog štetnog ugovora punog rupa, s nekoliko još štetnijih aneksa koji evidentno pogoduju francuskom koncesionaru, a na štetu Republike Hrvatske.

Iako je moja uloga prvenstveno politička, osjećam se odgovornim da kao predstavnik Gradske skupštine Grada Zagreba upozorim na sve dosadašnje propuste i moguće posljedice ovakvog postupanja.“, rekao je predsjednik Gradske skupštine Grada Zagreba.“, rekao je predsjednik Gradske skupštine Grada Zagreba.

Permalink