Startao dijalog o mobilnosti u Zagrebu: Ostojić traži da Zagreb postane grad-prijatelj pješaka

Startao dijalog o mobilnosti u Zagrebu: Ostojić traži da Zagreb postane grad-prijatelj pješaka

Startao dijalog o mobilnosti u Zagrebu: Ostojić traži da Zagreb postane grad-prijatelj pješaka

Pješice, biciklom, osobnim automobilom, taksijem, tramvajem…? Što ometa naše kretanje, na koje prepreke nailazimo u susjedstvu? Što možemo poboljšati? Što želimo poručiti? Ovakva su pitanja danas otvorena u susretu s građanima Črnomerca u prostoru Mjesnog odbora Bartol Kašić u Zagrebu, Selska cesta 3.

Europska iskustva svjedoče kako široko uključivanje građana u traženje najpovoljnijih rješenja može biti put do logičnih i prihvatljivih odgovora. Na tom se putu gradi kultura dijaloga i suradnje, razvija povjerenje između građana i predstavnika gradskih vlasti te uspostavlja stalna praksa konzultiranja o pitanjima od obostranog interesa. Ovo je prvi susret građana i predstavnika gradske uprave i samouprave koji organiziramo u okviru projekta “Dijalog o mobilnosti u Zagrebu”, rekla je Predsjednica ODRAZ-a Višnja Jelić Muck.  Projekt se provodi na  razini gradskih četvrti i mjesnih odbora, a ciljnu skupinu sudionika čine “obični građani” stanovnici kvarta. Suorganizator projekta je i Branko Kasalo predsjednik HSLS-ovog MO Jelenovac i predsjednik jedinice mjesne samouprave Jelenovac.

Građane je pozdravio i Alen Ostojić, gradski zastupnik HSLS-a i predsjednik Savjeta za urbanu sigurnost Grada Zagreba. On je građane pozdravio prije svega kao otac malene Emme koju ne može voziti u kolicima, jer je nogostup u njegovoj ulici zakrčen automobilima. – Zagreb je jedna velika prometna Arena u kojoj se vozi gotovo 480.000 vozila. Na žalost u toj Areni u prva četiri mjeseca poginulo je šestero pješaka. To je poziv na akciju. Volio bih da gradonačelnik Bandić prihvati inicijativu HSLS-a i Zagreb proglasi gradom- prijateljem pješaka. Ovdje ipak živi 800000 pješaka. Promet trebamo prilagođavati građanima, a ne građane prometu. Zagrebu je nužno potrebna Strategija prometnog razvoja grada, a onda strategija sigurnosti prometa na cestama. Treba nam Savjet za sigurnost cestovnog prometa, nedostaju nam sigurni pravci kretanja djece od kuće do škole, nedostaje nam puno toga i vjerujem da će upravo dijalog s vama, građanima koji najbolje poznajete sve nedostatke mobilnosti u kvartu, pomoći da Zagreb učinimo još kvalitenijim i sigurnijim, zaključio je Ostojić.

I doista, građani su u sat i pol vremena iznijeli na desetke primjedbi na kvalitetu mobilnosti u četvrti Črnomere.  Njihove primjedbe ali i sugestije potvrdile su da žele sukreirati bolja prometna rješenja u svom susjedstvu. Osim na području Črnomerca, dijalog s građanima o mobilnosti u mjesnim odborima odvijati će se i u gradskim četvrtima Donji grad, Novi Zagreb istok, Peščenica-Žitnjak i Trešnjevka jug.

Permalink