HSLS Črnomerca protivi se uvođenju tkz. modela nižih cijena parkiranja u svim zonama predstavljenog od strane gradonačelnika Milana Bandića 31.3.2014. u Gradskom poglavarstvu. Naime, proširenjem parkirnih zona, na nekim je lokacijama u gradu treća zona postala druga, a druga prva, prema novom modelu naplate cijene parkinga u GČ Črnomerec cijena parking je porasla između 75 i 100 %, u dosadašnjim parkirnim zonama kao što je i uvedena naplata parking u ulicama koje do sada nisu bile u sustavu naplate parkirališta . Novi model naplate parkiranja ne donosi zapravo pojeftinjenje cijene parking nego baš suprotno poskupljenje cijene parkinga za sve građane izvan užeg centra grada. Gradski ured problem parkiranja nastoji riješiti naplatom, a ne uvođenjem novih parkirališnih mjesta. Parkirališta u centru grada koja su bila uzrok zagušenja sada pojeftinjuje, pa se time poziva ljude da dolaze u grad automobilima, a na periferiji grada uvodi se naplata parkiranja i proširuju zone. Grad Zagreb uz najveći prirez u državi i najskuplje komunalne usluge svoje građane opterećuje sada i višom cijenom parkiranja a sve u svrhu krpanja proračuna Grada Zagreba i Zg Holdinga. HSLS Črnomerca predlaže izgradnju novih parkirališnih mjesta a ne uvođenje naplate parkiranja čime će se riješiti problem parkiranja naročito oko zdrastvenih ustanova GČ Črnomerec (javno-privatnih montažnih garaža) , te planiranje novih parkirališnih mjesta pri izgradnji stambenih i poslovnih jedinica.
Na području Črnomerca provedena je i anketa članova ogranka HSLS-a Črnomerca 16.11.2013. a rezultati kažu kako se 80 posto anketiranih građana izjasnilo protiv proširenja parkirnih zona pa je i Vijeće gradske četvrti takvo mišljenje uputilo Gradskom uredu za promet. S obzirom na novonastalu sitauciju – zaključak je da su se nadležni gradski uredi oglušili na mišljenje svojih građana kao i preporuku Vijeća gradske četvrti. Gradski ured problem parkiranja opetovano nastoji riješiti naplatom, a ne uvođenjem novih parkirališnih mjesta.