Nakon izgradnje nove zgrade Klinike za tumore u Zagrebu prije dvije godine ulica Željka Maričića je samovoljom tadašnje uprave bolnice kao i neučinkovitosti rada gradskih službi kao i prometnog i komunalnog redarstva nasilnim postavljanjem betonskih blokova pretvorena u privatno pakiralište , inicijativom građana i HSLS-a Črnomerca te zahvaljujući podršci javnih medija ulica je vraćena na korištenje svim stanovnicima Črnomerca kao i korisnicima Klinike za tumore.
U proteklih mjesec dana nakon proširenja parkirnih zona iz kojih je ulica Željka Maričića izuzeta , uprava bolnice očigledno je dobila suglasnost političkih elita ovoga grada te bez suglasnosti jedinica lokalne samouprave i lokalne zajednice a uz prešutno odobrenje gradskih službi uzurpirala opetovano cijelu ulicu Željka Maričić pretvarajući je u privatni parking zaposlenika bolnice.
Stanovnici ovog dijela grada, ali i ostali građani koji dolaze na Kliniku ili u ambulantu u Gradišćansku iz smijera istoka prema zapadu moraju koristiti Selsku ulicu kao poveznicu s Prilazom baruna Filipovića kako bi došli kući, na posao, u Kliniku ili ambulantu u Gradišćanskoj…..
Kako se radi o tisućama vozila dnevno stvara se ogroman prometni pritisak na križanju Ilice i Selske tj Svetog Duha, a tu je i problem skretanja iz Selske prema Prilazu baruna Filipovića.
Ipak, netko je odlučio da će se ulica zatvorit i služiti kao privatno (?) parkiralište pa je u tu svrhu i (p)ostavljena rampa na početku i kraju ulice , te je prolaz ulicom ostavljen na dobru volju zaštitara koji radi na rampi.
Zbog ove neviđene bahatosti,ignoriranja mišljena lokalne samouprave (GČ i MO) i građana , neučinkovitosti rada gradskih službi kao ni prometnog i komunalnog redarstva građani koji stanuju u blizini, kao i svi ostali građani koji dolaze u ovaj dio grada moraju putovati dulje trošeći svoje vrijeme i novac te stvaraju prometni kolaps na križanju Selske i Ilice i Selske i Prilaza Baruna Filipovića. Građanima Grada Zagreba otuđena je ulica Željka Maričića zbog nekoliko desetaka privatnih parkirnih mjesta umanjujući kvalitetu života stanovnika okolnih ulica i korisnika Instituta za tumore. Postavlja se pitanje; Zašto gradske službe ne vode brigu o javnom dobru građana Zagreba kao i štite imovinu Grada Zagreba ? Nije li dodjela (doniranje) na ovaj način cca. 50 parkirališnih mjesta odluka koju bi trebale donjeti Gradska skupština, Mjesna samouprava i građani Grada Zagreba ? Zar Gradski uredi ne planiraju strategijski gradnju i funkcioniranja prometne infrastrukture ( npr. gore navedena bolnica ne posjeduje odgovarajući broj parkirnih mjesta, zar nije bilo moguće uplanirati izgradnju parkinga ili montažne nadzemne garaže na udaljenosti od 50 m od bolnice na mjestu srušene ispostave HZZO-u u Gradišćanskoj?) , nisu li izbori Vijeća Gradskih četvrti i mjesnih odbora zamišljeni kao aktivne poluge mehanizma u riješavnju problema građana gradske četvrti ili su oni samo ukrasi na papiru demokracije na koju će se pozivati Gradska uprava kada imaju istovjetne odluke a u slučaju različitih njihovo mišljenje će se ignorirati.
Ogranak HSLS-a Črnomerca traži ovim putem uz pomoć javnih medija kao i prije dvije godine od Gradskog poglavarstva vraćanje prometne regulacije u prvobitno stanje u ulici Željka Maričića, te odgovorno upravljanje gradskih ureda gradskom imovinom i infrastrukturom u interesu svih građana Grada Zagreba a ne samo pojedinih pojedinaca povezanih s političkim elitama.