Hrvatski telekom (HT) objavio je prošli tjedan na Zagrebačkoj burzi nerevidirane konsolidirane rezultate za devet mjeseci zaključno s 30. rujna 2016., koje karakteriziraju stabilni prihodi uz povećanje neto dobiti i kapitalnih ulaganja u tom razdoblju. Ostvareni su prihodi u iznosu od 5,184 milijardi kuna, dok neto dobit iznosi 752 milijuna kuna. I dok se predsjednik Uprave HT-a Davor Tomašković hvali da je HT vodeća kompanija u Hrvatskoj po svom pozitivnom utjecaju na širu poslovnu i društvenu okolinu, HSLS Grada Zagreba u zagrebačkoj okolini i na javnim površinama nadalje, jedino prepoznaje 975 prljavih i neodržavanih javnih telefonskih govornica Hrvatskog telekoma koje izgledaju kao relikt fiksne telefonije iz prošlog stoljeća.

Zagrebački HSLS predsjednika Uprave HT-a javno pita:

Kada ili možda bolje, hoćete li zagrebačkoj javnosti predstaviti projekt preoblikovanja zastarjelih javnih telefonskih govornica u multimedijalne javne govornice (kioske) u kojima će građani i posjetitelji Zagreba moći ostvariti dodatne usluge prema potrebama 21. stoljeća – besplatni pristup Internetu putem Wi-Fi u zoni od minimum 20 metara, besplatni telefonski poziv prema fiksnom broju unutar mreže RH, postaje za punjenje mobilnih uređaja, kupnja ulaznica za gradske muzeje i kazališta, kupnja karte za javni prijevoz, besplatni pozivi prema hitnim službama i dr., pružanje korisnih informacija značajnih za svaku pojedinu gradsku četvrt kao i mogućnost izravne komunikacije građana s gradskim servisnim službama (komunalno i prometno redarstvo, Zagrebparking, Čistoća i dr.) u cilju davanja prijedloga za poboljšanje kvalitete života u zajednici, pružanje turističkih informacija ( muzeji, kazališta, sportske priredbe, koncerti, restorani, javni prijevoz, taxi) i dr.

Zagrebački HSLS gradonačelnika Milana Bandića javno pita:

Primjećujete li na atraktivnim javnim površinama grada Zagreba neodržavane, prljave, vandalizirane javne telefonske govornice? Hoćete li javnosti reći koliko je u 2015. i 2016. godini komunalno redarstvo protiv HT-a podnijelo prijava zbog nepoštivanja odredbi članka 46. i 47. Odluke o komunalnom redu Grada Zagreba? Razmišljate li o stvaranju jedinstvenog vizualnog identiteta novih javnih telefonskih govornica? Zanima li vas mišljenje građana o tome koje dodatne usluge bi željeli ostvarivati na novim javnim telefonskim govornicama? Hoćete li uputi javni poziv inovatorima, dizajnerima, građanima da dostave prijedloge izglednosti i funkcionalnosti budućih javnih telefonskih govornica u Zagrebu? Jeste li spremni projekt preoblikovanja javnih telefonskih govornica realizirati putem javno-privatnog partnerstva, financirajući ga isključivo kroz prihode od oglašavanja na budućim multimedijalnim govornicama?

Please follow and like us:
Follow by Email
LinkedIn
Share
Instagram