Nakon potresa, zbog kojeg je znatno oštećen velik broj objekata u gradu, čiji su brojni stanovnici također oštećeni, a gradsko gospodarstvo suočeno je s padom gospodarskih aktivnosti kao i, posljedično, sve većim problemima u vezi s punjenjem gradskog proračuna i onog Zagrebačkog holdinga, ocjenjujemo neprimjerenom namjeru Zagrebačkog holdinga o nabavi 312 osobnih automobila u postojećim uvjetima. Osobito je nedopustivo da si Gradsko stambeno-komunalno gospodarstvo (GSKG) dopušta nabavu vozila premda je glavni upravitelj zgrada koje su stradale u potresu u Zagrebu, a u pogledu kojih se ispostavilo da nisu bile ni osigurane niti su se propisno
(protupotresno) održavale.
Iako Zagrebački holding za potrebe pružanja svojih usluga nedvojbeno treba i odgovarajući vozni park, te potrebe sasvim sigurno ne podrazumijevaju nabavu luksuznih automobila gornje klase snage od 160
KW, i to u klasi automobila Audija A6, Mercedesa E klase i BMW-a serije 5, o trošku njegovih korisnika odnosno građana. Također smatramo da su Zagrebačkom holdingu za potrebe poslovanja zasigurno dostatni automobili donje ili najviše srednje klase, pod uvjetom optimizacije njihova broja kao i njihove racionalne upotrebe. HSLS Grada Zagreba stoga poziva upravu Zagrebačkog holdinga i gradonačelnika da preispitaju odluku
o nabavci novih automobila, a ta bi odluka trebala biti primjerenija trenutku u kojem se nalazi Grad Zagreb i njegovi stanovnici, pri čemu se razlika sredstava treba u najvećoj mogućoj mjeri preusmjeriti
financiranju ublažavanja i otklanjanja posljedica potresa. Na gradskoj upravi je da preuzme odgovornost za težinu posljedica uzrokovanih potresom uslijed sustavnog nemarnog i nesavjesnog upravljanja gradskom imovinom, a ne da se ponaša kao pijani milijarder, potpuno nesvjesna svoje
uloge i svojih obveza prema građanima.